سگ بامزه
سگ بامزه

http://surena70.persiangig.com/%D8%B7%D9%86%D8%B2/dogs-funny-puppies-shiba-inu.jpg



نظرات شما عزیزان:

➹♛➷ ...∑✔∯☂✔ ...➹♛➷
ساعت19:38---5 مرداد 1393

upam
lotfan hatman nazareto rajebe 2 ta poste akharim begu chon kheili moheme baram!
mc!

پاسخ:باشه عزیزم ♥


محمد و مونا
ساعت5:16---4 مرداد 1393

مــــــامــــــان!!!

لحافه من آبی بود چرا رنگش سفـــید شده؟؟؟

بالشتم از پنبــــه بود چرا مثل سنگ شده!!!

بابایی تو که میدونستی از تاریکی میترســم, چرا لامپ روشن نکردی؟؟؟

مگه داره بارون میاد!!!اخه همه جا بو خـــاک میده......

من که دیروز حموم بودم, چرا منو شستن!!!

عشـــقم چرا گریه میکنـــــی؟؟؟آروم باش

مگه زنده بودم ارزشمو فهمیدی؟!؟!؟!؟!؟!....
پاسخ: گریه...



دختر باران
ساعت2:25---4 مرداد 1393

مرسی عزیزم.منم ممنون ک ب وبم سر زدی اومدم جبران.لینکتم کردم



پاسخ:سپاس عزیز ♥



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:سگ بامزه, | 18:56 | نویسنده : AFN |